unlucky day..

JA..

den här dagen har inte precis varit den bästa i mitt liv.
kan man säga att mfan har trippelotur? det har jag haft idag iallafall.
dagen började med tyskan, vi skulle leta vårtecken.
tror ni nån gjorde det?, nej
vi gick till nån lekpark :o
och jag fick veta att jag inte klarat tyskaprovet, men måste bara gör om kartan.
ialafall.. lektioner som vanligt.
sen har min cykel vält, så den e trasig, för S-L-Ä-P-A hem den (y'
bokstavligt talat.
& nu sitter jag här, åt nyss kycklingsallad, muuuuums.
snart blir det att ta en duch, & sen desperate housvives.
tummen upp på det :D
imorn är det sista dagen i skolan på den här veckan, efter det ska jag vara med kajsa! :)



Kommentarer
Postat av: Frida

tyska provet var ju skit svårt!

2010-05-12 @ 18:37:59
URL: http://fridawanberg.blogg.se/
Postat av: Linnea Neeah Bern

haha va gulligt! :D

eller nä, det är synd om dig (a)

2010-05-13 @ 09:09:08
URL: http://neeis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: