korta tshirtar.

kommer ni förhoppningsvis se mej att bära en hel del i sommar, båda snyggt, luftit & praktiskt.
någon mer än jag som vrål längtar till sommaren!?
- helt ärligt tror jag inte att jag är den enda fakiskt!
& nu när jag ändå är i farten och bloggar, och det inte finns så mycket annat att göra nu
när vädret inte alls är som jag vill, det regn/snöar ute, så tänkte jag passa på och länka
en riktigt bra modeblogg som jag läser så fort jag har tid - FEBBS.SE  
nej nu ska jag ta en varm duch & prova lite kläder. imorn ska vi på teater med skolan, kul ?
 

Kommentarer
Postat av: evabergsten

sv; jobbigt..:(

Var ute med bror&pappa och åt :D

2010-03-24 @ 16:19:04
URL: http://evabergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: