plugg,plugg&mer plugg!

hur mycket plugg som helst just nu, tyska, engelska, svenska, no.. typ i alla ämnen! :(
får man ha så mycket läxor & prov? :o nejnejnej!
iallafall, seg måndag idag. byggde egna robotar på no-labben!
& seg höns till lunch :) en vanlig måndag rättare sagt! ;)
haha´, hade så tråkigt när jag pluggade så bestämde mej för att ta lite roliga bilder,
man får det ju inte roligare än man gör det till ;)
så målade på lite läppstift och ja.. ni får väl se resultatet...
nej nu måste jag fortsätta och plugga, fast fikat framför tven känns rätt lockande.
haha! en snabb bild på mej idag.








Kommentarer
Postat av: jennie

svar: tack desamma!, nee men jag tkr den kan komma nu :)

2010-01-26 @ 17:56:44
URL: http://foolie.blogg.se/
Postat av: Carolina

TACK så mycket sötis ♥ Hoppas du fortsätter kolla in på min blogg då ;)



Åh, sött med pussmunnar :)

2010-01-26 @ 21:27:14
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: anna

va fina bilder:D



sött med pussmunnar(:



kul med något annorlunda<3

2010-02-10 @ 20:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: