godmorn!

ja, tro det eller inte. ovanligt att jag sover så här länge, gick precis upp.
Idag blir det att åka till örebro med pappa & tres och kolla på Erik grönvall & Calle cristianson, dom som kom 1a o 2a i idol ni vet? ;) klart ni gör!
igår blev det en mysig dag med jossan, vi gjorde allt möjligt, tog kort, pratade om allt mellan himmel & jord, åkte runt i stan och åt tonvis med godis!! :)
Just nu försöker jag göra klart svenska läxan, åå jag kan inte ens klicka upp sidan, ja asså det ja skrev i skolan, ja blev inte klar så jag skickade hem det till min epost, men jag kan inte öppna det! smart jessika -.-
det ska va klart IMORRON! :o
aja, thats life!

jag säger bara, JA TACK TILL DOM HÄR SNYGGA SAKERNA SOM JAG SKA INHANDLA TILL SOMMAREN! :)











Jag letar runt efter ett par snygga korta & slitna jeansshorts! har inte hittat ' dom perfekta '
å jag bara älskar Lauren Conrad,s stil! så himla fin, eller hur? :)


photo: en snygg sommar outfit!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köper man skorna o väskan?

2010-02-01 @ 20:24:03
Postat av: Petra

snygga saker och snygg outfit !

2010-02-02 @ 13:38:48
URL: http://acidbanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: