fortfarande sjuk!

ja, nu är den andra dagen jag är hemma.. å jag hatar verkligen att vara sjuk!
kände mej lite piggare framåt eftermiddagen så terese och jag gick ut och tog lite vinterkort!
imorgon åker vi upp till Sälen, får se om det blir nån snoawbord åkning för mej.
har även testat en ny sida, man kan välja egna kläder och klippa ihop. så här blev min,
en maassa fina sommarkläder som ska inhandlas innan sommaren börjar!

man ser inte mycket, men annars hade bilden varit så liten.



lite av vinterkorten :)






tryck på bilderna för att få dom större.

Let's dance nu, inge inlägg i helgen!
puss!


Kommentarer
Postat av: Terese

mina bilder!! :D

2010-01-15 @ 20:43:48
URL: http://teresehansson.blogg.se/
Postat av: anna<3

fina bilder^^<3

2010-01-15 @ 21:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: