no life

1. Tre namn jag lyssnar till: Jessika, Jessika & Jessika :)
2. Någonting jag tycker om med mig själv: oftast väldigt postitiv till saker
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: blir välidgt lätt sur
4. Detta är jag rädd för: myror!
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Mat, mobilen, datan (y
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: dansa, hjula, bli bra på kort!
7. Detta tycker jag om att göra: umgås med kompisar, sjunga!
8. Detta vill jag göra just nu: shopping!
9. Bästa känslan: när man lyckats!
10. Värsta känslan: jag vet inte
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Snäll, omtänksam, humor.
12. Är jag kär just nu: nej

13. Jag vill gifta mig: Ja
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: åka utomlands, ha startat en modetidning, ha 2 barn
15. Min käraste ägodel: Min mobil
16. Något jag vill ha: pengarpengar
17. Detta har jag på mig just nu: mjukisbyxor, linne & tröja (y
18. Favoritkläder: Mjukisbyxor är skönt!
19. Favoritdjur: hund!
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: eric saade! (L)
21. Favoritlåt just nu: Ingen speciell
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: roligast, musik! tråkigaste, matte!
23. Stjärntecken: kräftan
24. favoritfilm: bring it on tror ja
25. En bok jag älskar: som jag vill vara
26. Tv-program jag gillar: One tree hill
27. Favoritdoft: christina aguilera parfym
28. Detta äter jag gärna: godis :)
29. Dricker helst: juice
30. Favoritgodis: surt
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Bahamas
32. Färg på mina ögon: bruna
33. Min längd: typ 168
34. Jag tror på: toomten :D nejdå, jag vet inte.
35. Jag spelar: ingenting
36. Person(er) jag beundrar: min mamma & alla i the hills!
37. Så här bor jag: I ett hus
38. Antal döda krukväxter i hemmet: ingen aning
39. Det här tänder mig: jadu
40. Det här gör mig avtänd: fettit hår!
41. Favoritfärg: grön
42. Favoritcitat: ' lev det vore din sista dag '
43. En hemlighet jag vet: säger inte ;)
44. Bästa present jag fått: ipod touch apple.
45. Senast köpta skiva: jonathan fagerlund tror jag xd
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mitt hår kanske
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: mina ben
48. Udda förmåga/egenskap: -
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: giraff (H)
50. Vad lyssnar du på just nu? ingenting
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? vaknade för en stund sen
52. Var är dina föräldrar födda? Sverige
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? itunes
54. Vilken är din favoritrestaurang? Ingen aning
55. När badade du i en pool senast? länge sen
56. Har du varit med i någon skolpjäs? en hel del faktiskt, när jag var liten då.
57. Hur många barn vill du ha? 2
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? O P E R A
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Jag får inte rösta
60. Vad har du för TV-kanaler? Många
61. Har du åkt moped någon gång? nej
62. Har du busringt någon gång? Många gånger
63. Har du fått felparkeringsböter? Nej
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? aldrig!!
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? spanien kanske ?
66. Har du en egen trädgård? familjen har en egen, ja
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? pippi långstrump, haha
68. Kan du alla orden i nationalsången? nej
69. Badkar eller duschkabin? duch
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? bring it on i think
71. Favoritpizza? köttfärs
72. Chips eller popcorn? Chips
73. Vilken färg på läppstift använder du? rött, men använder inte läppstift
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Haha nej?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej
76. Apelsin- eller äppeljuice? äppeljuice
77. Vem är den senaste som du åt ute med? familjen
78. Favoritchoklad? chokladbollar :$
79. När röstade du senast? Ingen aning
80. När åt du en hemodlad tomat sist? I somras säkert
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Ja
82. Är du bra på matlagning? ingen kommentar ;)
83. Klarar du att tanka själv? eh ja tror dt
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på reklamtevekanalen? nej :)
85. Pepsi eller Coca Cola? pepsi!!
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? yes
87. Vad är det du senaste handlade?  godis
88. Har du kräkts offentligt? Nej
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Den sanna kärleken
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag vet inte
91. Har du ringt något betalnummer? Vadå?
92. Kan man vara vän med sitt ex? Absolut
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? har inte vart å besökt nån på sjukhus
94. Hade du mycket hår som liten bebis? haha nej, eller ja vet inte XD
95.Vad har du för telefonsvarare/mobilsvar? va ?
96. Vad har du i din väska? plånbok, ipod, halstabletter, vantar & parfym
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? borstar tänderna xd
98. Vad har du att vara tacksam för? mitt liv
99. Var hittade du den här listan? nåns blogg ;p

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Läste som jag vill vara på lovet, den är ju as bra!:D

2010-02-28 @ 18:48:05
Postat av: Jessika!!

svar till Kajsa :

aa, den är grymt bra! :DD

2010-02-28 @ 19:58:12
URL: http://jjesssikahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: