nu är det lov!

wiihhhoo, äntligen är sportlovet här! Ganska så väldigt skönt faktiskt, är väldigt skoltrött nu, vaknade imorse & tänkte att det äntligen var helg och jag fick sova ut, men nej, klockan ringde som vanligt 06.40, & då kom jag på att det var fredag morgon.  

Just nu lyssnar jag på musik med hög volym! Idag har det rättare sagt varit en snöstorm här, inte så kul!
jag tycker att snön borde försvinna, nån som håller med mej?
Igår var dt ju som sagt film i skolan - pay it forward, den var sådär tycker jag, fattade inte så mycket förrän i slutet, aja, skönare att kolla på film än att ha vanliga lektioner ;) , sen var det uppsats skrivning, man skulle skriva minst 1 och ett halv papper, i minst typ 2 timmar, inte lika kul!!

NU TAGGAR VI FÖR SPORTLOV!! :D


Kommentarer
Postat av: anna<3

det är skönt med att ha sportlov nu!(:

jag tyckder det är mysigt med snö men det är väldigt kallt bara:s<3

jag hade sett flimen förut men den är så sorlig i slutet, du kommer få vg på uppsatsen det vet jag



kram(:

2010-02-19 @ 23:19:02
Postat av: sofia

Sv: Tack, din är också fin! :)

Kram,

2010-02-20 @ 08:49:15
URL: http://soxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: