ser ni det nya?

..såklart ni gör!! (tryck F5 om inte) Ny design har piffat upp Jessikas blogg lite. Mirjam heter jag som gjort denna och nu tar jag mig friheten att blogga lite när jag lägger in den. Haha, det gör jag alltid.
Jag äger faktiskt också en blogg, www.mergopergo.blogg.se :D besök


Jag tänkte berätta lite om Jessika. Vi går i samma klass, har gjort sen sjuan. Jessika är jättesnäll och jättefin!! Jag tycker att ni faktiskt ska kommentera något snällt här i hennes blogg, så hon blir extra glad menar jag :D och nu kommer jag inte på något mer att skriva.. haha. Jo, förresten, en sak: vad tycker ni om den nya designen?

du kan ta bort dethär inlägget om du vill sen Jessika!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: