bad day!

dålig uppdatering idag, förlåt, men har haft fullt upp!
dålig dag, idag kan jag säga!
tog sprutan imorse, det gjorde inte så ont som jag trodde, men blev riktigt öm & fick ordentlig huvudvärk.
sen no-lab, skulle bygga robotar, gick inte det bästa med mitt tålamod! menmen jag klarade det! ;)
låång hål , plus att det var riktig äcklig mat idag, korv & mos! gick hungrig hela dan, toppen! -_-
kom hem och kom på att ja glömt tyska glosorna i skolan, smart !
har no läxa & matte tills imorgon! har försökt plugga, men det är hur mycket som helst & jag kan inte röra min arm :o
oj, nu har jag bara klagat, aja stå ut. det va en dålig dag som sagt!

men nu ska jag gå & kolla på ullared!

ha det bra!




inga nya bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: